STANDARDY OBSŁUGI ZAKŁADU ENERGETYKI CIEPLNEJ SP. Z O.O. W MIĘDZYRZECZU wynikają z:
Ustawy „Prawo Energetyczne” z 10.04.1997 r. (Dziennik Ustaw z 2012 poz. 1059 z późniejszymi zmianami,
Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 15.01.2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemów ciepłowniczych, oraz z zawartych z odbiorcami ciepła z ZEC
umów na sprzedaż ciepła oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji ciepła.
Standardy jakościowe obsługi odbiorców obejmują:
Warunki sprzedaży ciepła w zakresie:
- zapewnienia obliczeniowego natężenia przepływu nośnika ciepła,
- dotrzymywania parametrów nośnika ciepła,
- rozpoczęcia i przerwania dostarczania ciepła w celu ogrzewania i wentylacji,
- planowanych przerw w dostarczaniu ciepła w okresie poza sezonem grzewczym;
Warunki wstrzymania dostarczania ciepła do odbiorców;
Dotrzymywanie terminów i sposobu:
- załatwiania reklamacji,
- zawiadamiania odbiorców o planowanych zmianach warunków dostarczania ciepła, które wymagają dostosowania instalacji odbiorczych do nowych warunków.